Μερικοί, των οποίων η ζωή δεν είναι η γυμναστική και τα βάρη, ίσως το να πηγαίνουν στο γυμναστήριο αποτελεί αγγαρεία. Σύμφωνα με έρευνα του Rutgers University εάν επιμείνει κανείς στο σχέδιο και το επιβάλει στον εαυτό του ίσως να αλλάξει ριζικά συναίσθημα. Ερευνητές ζήτησαν απο φοιτητές να αναλάβουν ένα «δύσκολο στόχο», όπως να πηγαίνουν γυμναστήριο πέντε φορές την εβδομάδα ή να κόψουν το YouTube για σαράντα ημέρες!!!! Ανακάλυψαν πως αυτοί που επέμειναν στον στόχο με προσπάθεια, στο τέλος αγάπησαν την δραστηριότητα που στην αρχή τους φαινόταν δύσκολη.

Εάν ένα άτομο πραγματοποιεί μια συμπεριφορά συχνά και αρκετό χρονικό διάστημα, τότε η συμπεριφορά αυτή ενσωματώνεται στην ταυτότητά του, εικάζει έρευνα του Alison Philips, Ph.D. «Παράδειγμα, εάν βάλω στόχο να αρχίσω τρέξιμο και είμαι διστακτικός, εάν το πραγματοποιήσω και το πετύχω μπορεί και να βλέπω τον εαυτό μου ώς δρομέα.»

Μερικά tips που θα σας βοηθήσουν να «μείνετε» στο σχέδιο σας, κατα τον Philips:

Μην αφήνετε απο τα μάτια σας τον στόχο σας.Κατα τον Philips, οι συμμετέχοντες στη μελέτη, δεν είχαν αρχίσει να απολαμβάνουν την προσπάθεια για τους στόχους τους, μέχρι που είδαν τα πρώτα αποτελέσματα. Παράδειγμα, μέχρι να δείς τους μύες σου να μεγαλώνουν ή να διαφαίνονται, ίσως να απογοητευτείς και να θέλεις να διακόψεις την προσπάθεια στο γυμναστήριο. Θα πρέπει να συνεχίσεις και να έχεις στο μυαλό σου το στόχο σου. Μην σταματάς μέχρι να δείς τα πρώτα αποτελέσματα. Απο τη στιγμή που θα τα δείς, μετά θα πάει μόνο του.

Φτιάξτε μια playlist απο τραγούδια. Ερευνητές ανακάλυψαν (όπως έχουμε δεί και σε προηγούμενο άρθρο μας) πως η μουσική ενδυναμώνει την θέληση καθώς και οτι μεγαλύτερη επιρροή έχουν τα τραγούδια που μας αρέσουν πολύ, αλλά έχουμε και καιρό να τα ακούσουμε και είναι υψηλού ρυθμού.

Να έχετε δευτερέυον σχέδιο δράσης. Τί θα γίνει εάν δουλεύετε μέχρι αργά μια μέρα? Θα αισθάνεστε κουρασμένος για να προπονηθείτε. Κρατήστε ένα εναλλακτικό σχέδιο για το στόχο σας. Έτσι δε θα έχετε δικαιολογία. Έχετε σαράντα τοις εκατό πιθανότητα να ξεπεράσετε τη δυσκολία εάν έχετε σχέδιο Β. κατα τον καθηγητή Rod Dishman, Ph.D του University of Georgia.

Το άρθρο είναι μετάφραση άρθρου που πηγάζει απο τον ιστότοπο menshealth.com