Για να φεύγουμε από την (πιθανή) ρουτίνα του γυμναστηρίου προτείνω μία τύπου crossfit WOD (Workout of Day) που μπορείτε να την πραγματοποιήσετε οπουδήποτε (όπως στην πρωινή σας βόλτα) χωρίς όργανα, δηλαδή μόνο με το σωματικό σας βάρος. Bodyweight προπόνηση λοιπόν και … πάμε:

  1. Καθίσματα air squats x 20 (Καθίσματα με τα χέρια προτεταμένα ή πίσω από το κεφάλι).
  2. Ανέβασμα σκαλί step ups x 10 για κάθε πλευρά δηλ για κάθε πόδι.
  3. Push ups x 10 – 20
  4. Plank για κοιλιά όσα δευτερόλεπτα μπορείτε
  5. Σπρίντ σε στάση σκυφτός x 10 δευτερόλεπτα

Την παραπάνω προπόνηση για 3 – 6 γύρους με ξεκούραση όσο χρειάζεται ο καθένας μας.

Καλή προπόνηση !

Πρίν οποιαδήποτε προπόνηση που καταπονεί το σώμα σας συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας ιατρό και διατροφολόγο. Διαβάστε εδώ.