high-protein-egg-breakfastΣύμφωνα με ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Μιζούρι, αν καταναλώσετε πρωτεΐνη το πρωί, ελέγχετε πολύ καλύτερα την πείνα σας και σβήνετε την όρεξή σας για βραδινό φαγητό, αλλά και για άλλα αμαρτωλά φαγητά που περιέχουν ζάχαρη, λιπαρά και ανθυγιεινά συστατικά. Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε 20 γυναίκες, φάνηκε πως η κατανάλωση ενός πρωινού πλούσιου σε πρωτεΐνη αύξανε το αίσθημα του κορεσμού και περιόριζε το παρορμητικό τσιμπολόγημα, αλλά και την ανάγκη για βραδινά σνακ! Το ξεκίνημα της ημέρας με ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνη ρυθμίζει τη λαχτάρα μας για φαγητό κατά τη διάρκεια της ημέρας και ιδιαίτερα σε στιγμές που είμαστε πιο επιρρεπείς στην κατανάλωση παχυντικών σνακ και γλυκών.