Παρακάτω σας παραθέτω μία ημέρα διατροφής μου που μόλις σχεδίασα ώστε να έχω στη διάθεσή μου 3000+ θερμίδες για να ανεβάσω κιλά. Βασίζομαι επάνω σε όσο πιό υγιεινό μπορώ. Όσο είναι δυνατόν. Τονίζω πως τρείς φορές την εβδομάδα έχω όσπρια και επίσης το ότι πράσινες σαλάτες δέν τις προσμετρώ στα μακροθρεπτικά. Δηλαδή τρώω πολλές ασχέτως εάν δέν τις αναγράφω στο πλάνο. 

 

 

Επισημαίνω πως το πλάνο είναι το δικό μου και το αναρτώ ενδεικτικά ώστε να πάρετε ιδέες. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί εξειδικευμένη πρόταση για κανέναν σας. 

Προσπαθείτε να τρέφεστε υγιεινά και να γυμνάζεστε.

————————————————————————————————————-

ΠΡΟΣΟΧΗ! : Όλα τα παραπάνω έχουν χαρακτήρα καθαρά γενικά ενημερωτικό, δεν αποτελούν -σε καμία περίπτωση- ιατρική διάγνωση και δεν υποκαθιστούν τις ιατρικές οδηγίες ή γνωματεύσεις ή ειδικές συμβουλές. Επιβάλλεται πριν την χρήση οποιουδήποτε συμπληρώματος ή ειδικής διατροφής, να συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας Ιατρό, διατροφολόγο ή άλλον ειδικό. Διαβάστε για περισσότερα εδώ