tiganites– 5 ασπράδια αυγών
– 1/2 φλυτζάνι βρώμη
– 1 scoop πρωτεϊνη whey

Τα χτυπάμε όλα στο μπλέντερ και μετά τα ρίχνουμε σε αντικολλητικό, το οποίο να είναι λίγο ζεστό απο πριν πάνω στο ‘ματι’. Προσοχή! ψήνουμε σε πολύ χαμηλη φωτια ,γιατί σε υψηλή θερμοκρασία καταστρέφετε το προφίλ των αμινοξέων που περιέχει η πρωτείνη whey. Το μαγειρεύουμε πρώτα απο την μία πλευρα και μετά απο την άλλη. Το βάζουμε στο πιάτο και ρίχνουμε απο πάνω ότι άλλο θέλουμε για να εμπλουτίσουμε τη γεύση π.χ. μελι, καννέλα, η αποξηραμενα φρούτα κτλ.

Σε αυτό το μείγμα έχουμε περίπου 50 γρ Πρωτεΐνης, 25-30 γρ Σύνθετου Υδατάνθρακα, Φυτικές ίνες, μηδαμινά λιπαρά και το πολύ 300 θερμίδες.

Του Άγγελου Κολιγλιάτη

Chef και ερασιτέχνη bodybuilder

ΠΡΟΣΟΧΗ! : Όλα τα παραπάνω έχουν χαρακτήρα καθαρά γενικά ενημερωτικό, δεν αποτελούν -σε καμία περίπτωση- ιατρική διάγνωση και δεν υποκαθιστούν τις ιατρικές οδηγίες ή γνωματεύσεις ή ειδικές συμβουλές. Επιβάλλεται πριν την χρήση οποιουδήποτε συμπληρώματος ή ειδικής διατροφής να συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας Ιατρό, διατροφολόγο ή άλλον ειδικό. Διαβάστε για περισσότερα εδώ