barbellΑς υποθέσουμε πως ξεμείναμε απο λεφτά και δέν μπορούμε πιά να πάμε γυμναστήριο. Δέν το εύχομαι σε κανένα σας. Το γυμναστήριο είναι εκτός απο μέρος προπόνησης και ένα μέρος κοινωνικής δραστηριότητας. Εκεί μπορείς να κάνεις πολυποίκιλη προπόνηση και να έχεις μεγάλα αποτελέσματα. Όμως εδώ θα δούμε πως δε χάθηκε ο κόσμος εάν είστε στο σπίτι σας και θέλετε να κάνετε μία ολοκληρωμένη “ολόσωμη προπόνηση”. Μία αρκετά σκληρή προπόνηση όπως θα δείτε. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μία μπάρα και δίσκους και λίγο χώρο. Σε αυτήν την προπόνηση δέν θα χρειαστούμε ούτε αλτήρες ούτε πάγκο. Φυσικά δέν χρειάζεται να αναφέρουμε πως μπορούμε να κάνουμε πληθώρα ασκήσεων με μία μπάρα μόνο. Απλά σε αυτό το άρθρο κοιτάμε να σχηματίσουμε μία ολοκληρωμένη ολόσωμη προπόνηση με έξι ασκήσεις. Πάμε για προπόνηση.

Ζεσταινόμαστε με 5′ σχοινάκι και μερικές διατάσεις.

  • Power Snatch Squat
  • Πιέσεις Πάγκου στο έδαφος
  • Κοπηλατική με το ένα χέρι μπάρας
  • Κάμψεις δικεφάλων μπάρας κλειστής λαβής
  • Κρανιοθραύστες στο έδαφος για τρικέφαλα.
  • Κυλίσεις με μπάρα για κοιλιακούς

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις φωτογραφίες των ασκήσεων για καλύτερη περιγραφή τους.

Καλές προπονήσεις !