Άν και πέρασε το καλοκαίρι πολλοί και πολλές θα ήθελαν να συνεχίσουν να είναι σε αυτή τη διάθεση και που αγαπούν πολύ την cardio ή γενικά τις μεταβολικού είδους προπονήσεις. Η παρακάτω προπόνηση προτείνετε κυρίως σε γυναίκες που θα ήθελαν να χτίσουν δυνατό κορμό χωρίς λίπος καθώς και πέτρινους μηρούς και γλουτούς. Είναι μία προπόνηση καθαρά μεταβολικού χαρακτήρα διότι καίει άπειρες θερμίδες. Το πλεονέκτημα της είναι πως διαρκεί πολύ λίγο και έτσι είναι ιδανική για όλους ακόμα και αυτούς που δέν έχουν πολύ χρόνο. Πλεονέκτημα επίσης είναι ότι δέν χρειαζεται να πάει κάποιος γυμναστήριο για να την κάνει. Γίνεται σπίτι και χωρίς καθόλου εξοπλισμό. Μόνο ένα τάπητα ή το χαλί.

Σκοπός της Προπόνησης: Χάσιμο Λίπους και Σύσφιξη.

Επίπεδο Ασκούμενου: Αρχάριος/Μέσος

Διάρκεια Προπόνησης ανα Ημέρα: 15 λεπτά

 

Metabolic Workout #1 – Μηροί – Γλουτοί – Κορμός

Βάζουμε το χρονόμετρο του κινητού μας να μετράει αντίστροφα ένα 15λεπτο και ξεκινάμε:

12 air-squats δλδ βαθιά καθίσματα με το σωματικό μας βάρος

6 burpees (χωρίς κάψεις Push-ups)

12 Bridges γεφυρες γλουτών 

6 Jump Squats βαθύ κάθισμα και αναπήδηση

Plank 30 δευτερόλεπτα

Όλο το παραπάνω αποτελεί έναν γύρο. Κάνουμε όσους γύρους μπορούμε μέχρι να τελειώσουν τα 15 λεπτά. Προσπαθούμε κάθε φορά να κάνουμε παραπάνω γύρους. Προπονούμαστε όχι πάνω απο 3-4 φορές το μέγιστο ανα εβδομάδα.

Διαβάστε για την αποποίηση ευθύνης εδώ