Επίσης για γυναίκες που δέν έχουν πολύ χρόνο να πάνε στο γυμναστήριο και να έχουν στη διάθεσή τους διάφορα όργανα σας έχω παρακάτω ένα πολύ απλό αλλά αποτελεσματικό προγραμματάκι με το οποίο στοχεύουμε πόδια, μέση, αλλά κυρίως γλουτούς. Δηλαδή τα πιό σημαντικά μέρη για ένα γυναικείο καλοσχηματισμένο σώμα. Το πρόγραμμα είναι έτσι στημένο που αποτελεί και μία καλή διαλειματική καρδιοαγγειακή άσκηση (HIIT).

Τί θα χρειαστείτε:

  • Ένα χρονόμετρο Tabata (κατεβάστε εφαρμογή στο κινητό σας)
  • Μία καρέκλα
  • Διάθεση να βάλετε τον κ..λο σας να γυμναστεί

Ρυθμίζουμε τον χρόνο του tabata για άσκηση 40 δευτερόλεπτα και 20 δευτερόλεπτα ξεκούραση.

Ένας γύρος του προγράμματος:

Εκτελούμε 3 με 4 γύρους του προγράμματος. Μεταξύ των γύρων κάνουμε 2-3 λεπτά διάλειμμα. Κάνουμε τρείς με τέσσερις προπονήσεις την εβδομάδα για 4 εβδομάδες και μετά εάν παραμείνουμε στο ίδιο πρόγραμμα προσθέτουμε έναν γύρο ακόμα.


ΠΡΟΣΟΧΗ! : Όλα τα παραπάνω έχουν χαρακτήρα καθαρά γενικά ενημερωτικό, δεν αποτελούν -σε καμία περίπτωση- ιατρική διάγνωση και δεν υποκαθιστούν τις ιατρικές οδηγίες ή γνωματεύσεις ή ειδικές συμβουλές. Επιβάλλεται πριν την χρήση οποιουδήποτε συμπληρώματος ή ειδικής διατροφής, να συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας Ιατρό, διατροφολόγο ή άλλον ειδικό. Διαβάστε για περισσότερα εδώ